lördag 21 juni 2014

Midsommardagen

Idag skulle Sanna komma besök och laga lunch tillsammans med mig och sy in några skjortor. Jag sköt upp vår date från kl 11 till 13 för att jag ville hinna fixa lite innan. Och tur var det! För när jag tittade på klockan "imorse" så var den 12:20!! Tjet och Elvis är inte hemma idag och jag tog mig visst en mycket längre sovmorgon än jag tänkt! 


Det slutade med att Sanna lagade maten och jag vek bebiskläder!


Och nu när Sanna är i full gång med att sy så tänkte jag visa alla fina bebiskläder jag köpt på Tradera. Billigare, mer miljövänligt men framför allt bättre för bebisen att få på sig urtvättade kläder. 




Alla kläder, förutom ett plagg, är i väldigt gott skick och många ser så gott som nya ut!















 En perfekt "i väntans tider-dag"! 













2 kommentarer:

  1. Så fine klær! Og så miljøvennlig du er :D Newbie er jeg kjempefornøyd med! Klem!

    SvaraRadera
  2. Va mycket söta kläder! Du är så duktig :)
    kram

    SvaraRadera