söndag 22 juni 2014

Inte nöjd!

Nu är jag klar med mitt babynest, men jag är inte nöjd.... Det blev så otroligt slarvigt i sömmarna och slutresultatet blev inte alls så snyggt som jag tänkt mig. Alldeles för bulligt i hörnen/rundningarna på grund av slarv med mätningen. Men jag får skylla mig själv som sätter mig och syr på nätterna kl två när jag inte kan somna.  Med ett par trötta och stirriga ögon är det inte lätt att få till raka sömmar. Så typiskt mig. När jag är inne i något har jag alltid svårt att ta pauser. Ofta glömmer jag bort att äta eller intalar mig att jag inte hinner äta. När man är trött och hungrig blir det sällan bra, men jag lär mig aldrig! Hur som helst är jag ju fortfarande en rykande färsk nybörjare på detta med att sy och dessutom var det rätt pillrigt att sy ihop det på slutet när allt var så fluffigt. Så nu ska jag försöka vara nöjd för idag och gå och lägga mig. Eventuell finjustering får jag göra imorgon!




Bild på det färdig nestet kommer imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar